Våra stolta sponsorer

Här är våra stolta sponsorer för vår verksamhet under 2022.

De  bidrar till att göra det möjligt för oss att driva en riktigt bra verksamhet för våra scouter, och att alla får möjlighet att åka med på olika läger och arrangemang.

Transport & logistik

Vårt ambition kring sponsring – alla skall kunna åka på läger

Stenungsunds Scoutkår medverkar regelbundet på läger, hajker och andra arrangemang inom vår scoutkår, Göteborgs scoutdistrikt , Nationellt och och Internationellt.

Unga och vuxna skapar och upplever äventyr tillsammans, utmanar sig själva och lära känna nya kompisar.

Scouternas målsättning är bland annat att alla skall kunna vara med i vår verksamhet, oavsett ekonomisk situation. För detta behöver vi ekonomiskt stöd.

Är ni också intresserade av att stötta vår verksamhet?

Vi är oerhört tacksamma för all typ av sponsring så det stödjer en bra verksamhet för våra barn och ungdomar.

Vi har tänkt oss följande upplägg;

• 2500 Kronor
    Vi lägger er företagslogga på vår hemsida under aktuellt verksamhetsår och ger er ett gåvobevis.
  • 5000 Kronor
    Vi lägger er företagslogga på vår hemsida under aktuellt verksamhetsår och ger er ett inramat foto-gåvobevis
  • 10 000 Kronor
  • > 10 000 Kronor
    Vi har ett samtal med er kring hur vi tillsammans lägger upp en sådan sponsring

Givetvis uppskattas allt annat stöd och sponsring!

Enklast gör ni genom att maila vår Kassör, Brittinger Axelsson, och meddela belopp som ni vill sponsra med, vilket företag samt fakturaadress, så skickar vi en faktura på ert valda belopp.

Sponsorhuset

Här finns en annan möjlighet att sponsra vår scoutkår utan att det kostar dig någonting!

Om du ändå skall handla ifrån olika nätbutiker så kan du handla via Sponsorhusets > 630 st internetbutiker, och med det stötta vår scoutkår.

Läs igenom följande fil och följ dessa steg, så är du på god väg att stötta vår verksamhet, genom att det du handlar från en stor mängd internetbutiker genererar pengar som går till vår verksamhet.

Scouterna-och-Sponsorhuset

I filen finns bl.a. en länk till en film som beskriver hur allt detta fungerar.

Dela gärna med dig av bifogad fil till vänner och bekanta som också kan stötta oss, när de ändå kanske handlar på nätet.